5 grudnia 2019

1289 dni bez blogowania

Długo mnie tu nie było. Całe 1289 dni bez blogowania. W tym czasie wiele się wydarzyło ale biegnę cały czas do przodu :) Poświęciłem dziś chwilę na przegląd treści oraz statystyk bloga i o dziwo ciągle ktoś tu zagląda, pojawiają się nowe komentarze. Szkoda, że w tym czasie kilka innych blogów, które jeszcze nie tak dawno temu śledziłem, przestało istnieć. Będę musiał zaktualizować listę w sekcji Obserwuję ... w każdym razie wracam do regularnego blogowania i biegania. Taki był i jest cel tego bloga.  

Biegam by mieć o czym pisać, a pisanie motywuje mnie do biegania :) 

Już wkrótce napiszę więcej o tym dlaczego miałem tak długa przerwę na blogu oraz co w tym czasie się działo i jak się biegało :) Pozdro!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...