20 marca 2016

Pierwszy Dzień Wiosny

Dziś rozpoczyna się astronomiczna wiosna. Co prawda za oknem we Wrocławiu, zwłaszcza dzisiaj przyjemnie, nie było ale już od kilku dni czuć ją mocno w powietrzu. W czwartek 17 marca była piękna słoneczna pogoda i wtedy właśnie podczas spaceru zrobiłem to zdjęcie. W sobotę również było pięknie i słonecznie ale nieco chłodniej. W Sobótce, do której pojechałem na 9. PANAS Półmaraton Ślężański spotkałem pierwsze w tym roku pszczoły. Jedna z nich mało nie wleciała mi do oka ale nie miałem jej tego za złe. W końcu latająca pszczoła to symbol natury budzącej się z zimowego snu.

Pierwszy dzień astronomicznej wiosny upłynął mi bez biegania. Nie przez pogodę ale dlatego, że inne, ważne sprawy pochłonęły mnie bez reszty. Nie znalazłem też czasu na przygotowanie relacji z wczorajszego startu. Jednak mogę to wszystko nadrobić, bo jutro będzie znowu Pierwszy Dzień Wiosny, ale tej kalendarzowej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...