4 lutego 2016

Ile kalorii ma pączek?

W Tłusty Czwartek prawie wszyscy objadając się słodkościami  mówią o pączkach. W tych dyskusjach często przewija się pytanie - Ile kalorii ma pączek? Okazuje się, że od 250 nawet do 400 kcal. Sporo jak na jedną niewielką przekąskę. Kolejne pytanie jakie można usłyszeć w towarzystwie osób pochłaniających kolejne pączki to - Jak można spalić kalorie po Tłustym Czwartku?


Padające odpowiedzi są zabawne. Żeby spalić kalorie z jednego pączka należy:


- spacerować lub odkurzać przez 1 godzinę
- pisać na klawiaturze przez 2 godziny
- zmywać naczynia przez 3 godziny
- siedzieć za kółkiem prowadząc auto przez 5 godzin
- czy wreszcie myśleć przez godzin 10!

Ja zjadłem dzisiaj 5 pączków z nadzieniem i polewą. Lekko licząc wyszło tego około 1500 kcal. Jak to spalić? Analizując zestawienie swoich aktywności z ostatnich lat wychodzi mi, że powinienem przebiec minimum 20 km. Na szczęście jadam pączki tylko raz w roku w Tłusty Czwartek. Od rana chodziły mi po głowie, więc zjadłem lekkie śniadanie i zrezygnowałem z obiadu. Niestety nie pojadę na Ślężę jak rok temu ale jeżeli zrealizuję dzisiejszą jednostkę treningową a będzie to 10 min rozbiegania + 50 min w tempie maratońskim spokojnie spalę niewielką nadwyżkę pustych kalorii. Czas na trening!

2 komentarze:

  1. Dobry pączek nie jest zły ;) Nie można wszystkiego sobie odmawiać. Też zjadłem pięć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, that's what I wass seeking for, what a material! existing here at this blog,
    thanks admin of this site.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...